Hidup Saya Bersama 4life

Tuesday 4 March 2014

Mari Hidup Sihat, Kaya dan Berjaya.....


 




               
  
4 life transfer factor                   

TF Chewable Mampu Menyelesaikan 1001 Masalah ibu/bapa/pelajar/kanak-kanak dengan:

-Meningkatkan tahap IQ dan kecergasan otak secara optimum
-Menjadikan minda laju memproses data, cepat mengingat dan mengimbas kembali   maklumat yang dibaca dan diperolehi dengan pantas
-Mengatasi masalah pelat dan kesukaran/kelambatan bercakap pada kanak-kanak
-Mengurangkan dan membasmi sifat-sifat negatif dalam diri seperti mudah panik, merajuk, hati berdebar-debar, pemalu, degil, penakut, jauh dengan keluarga dan panas baran
-Melegakan migrain, demam ringan dan penyakit saraf
-Anti Stress
Rasanya enak, berperisa oren-citrus







“Anak saya mengalami masalah pelat dan lambat bercakap tetapi setelah menggunakan TF Chewable selama seminggu sahaja terdapat perubahan yang amat ketara..alhamdulillah dengan izin ALLAH anak saya kini juga bertambah bijak.  Saya rasakan setiap sen yang dilaburkan untuk Transfer Factor tiada tandingannya dengan kualitii hidup yang dinikmati setelah menggunakannya”
-Ustazah Siti Ruhaida  - 019-7470343

“Saya sentiasa mahu yang terbaik untuk anak saya.  Ternyata TF Chewable bukan seperti produk-produk murahan lain yang hanya gimik sahaja”
-Puan Dahlia  - 012-763961

TEL/SMS <TRANSFER FACTOR> KE
012-7518195 (Pn. Ruziatun)
LAMAN WEB:www.4life.com


HARGA ASAL : RM210.00
DAPATKAN SEKARANG DENGAN HARGA RM173.00


 


 1 Kapsul TF (200mg) mampu mengenal 100,000 jenis VIRUS, KULAT, PARASIT, BAKTERIA, SEL CANCER DAN PENYAKIT DALAM BADAN KITA……….

                 

Antara Testimoni Pesakit:








 Yang ni produk untuk penurunan berar badan..


Juga memberi peluang perniagaan untuk kita:

 Bonus sehingga 64% sebulan....






ENROLLER /SPONSER  ID # (7781996)

Bagaimana Mendaftar /sebarang pertayaan?  Sila Hubungi Saya melalui  012-7518195
e-Mail : ruziatus@yahoo.com

No comments:

Post a Comment