Hidup Saya Bersama 4life

Wednesday 9 July 2014

Kumpul Bonus untuk Hari Raya

Memandangkan hari raya yang tinggal beberapa hari lagi, saya ingin mengajak dan mempelawa rakan-rakan di luar sana untuk mendapatkan "Bonus Hari Raya" melalui syarikat yang menawarkan pendapatan lumayan dengan modal yang sangat rendah.

MENGAPA KITA PERLU SERTAI SPSHOPS INI?

Spshops ini adalah sebuah syarikat yang ditubuhkan pada tahun 2008 lagi. Pada 1 April 2014, syarikat telah melancarkan 1 laman web rasmi portal pengiklanan. Web tersebut seakan-akan mudah.my, alibaba.com, ebay.com, amazon.com.






Apa itu SPShops? 

SPShops.Com atau SP Club International Sdn diasaskan pada tahun 2008 dan berdaftar dengan ROC di Malaysia dengan nombor pendaftaran 853130-H dan beralamat di No 69 Jalan Cyber 1B/3, Cyber Vally Commercial Centre, Cyberjaya, 43800 Sepang, Selangor.

SPShops diasaskan oleh Encik Adnan Ismail yang juga bertindak sebagai CEO SP Club International. Beliau berpengalan puluhan tahun dalam dunia direct marketing dan juga terbabit dalam membangun software dan backoffice untuk syarikat tertentu malah juga merupakan orang yang bertanggungjawab membangunkan perisian SPShops.

Laman SPShops ini dibina bermula pada tahun 2012 selaras dengan visi beliau untuk memiliki sebuah empayar perniagaan online mirip Mudah.My Ia mengambil masa sekitar dua tahun untuk disiapkan. Namun berbeza dengan Mudah.My En Adnan membangunkan syarikat yang 100% bumiputra ini dan berhasrat untuk berkongsi keuntungan syarikat dengan orang ramai yang menyertai syarikat samada sebagai reseller, merchant atau pelanggan dan membantu perkembangan syarikat ini. Harapan beliau adalah untuk menyaingi Mudah.My secara sihat selain membantu masyarakat.

Kelebihan yang ada pada spshops ini adalah:

    • Kita boleh iklankan apa-apa sahaja produk yang kita ada dan kita boleh  mengubah suai semula     iklan yang telah kita post bagi nampak lebih menarik.
    • Jika ada ahli yang klik pada iklan yang kita tawarkan, kita ada dapat   RM0.01 per klik.
    • Spshops juga menawarkan komisyen bagi ahli-ahlinya yang berjaya memperkenalkan spshops       ini kepada orang ramai. Contohnya, anda ajak seorang kawan anda join pakej RM10.00, syarikat     akan member upah kepada anda sebanyak lebih kurang RM5.00 (50% daripada pilihan pakej  yang diambil.
    • Di samping itu juga, setiap ahli yang tidak menaja pun boleh mendapat limpahan bonus daripada     ahli yang aktif di dalam network mereka sendiri. Contohnya upline anda rajin menaja, anda juga       akan terima limpahan bonus dari upline anda juga. Susunan ahli baru adalah automatik disusun  oleh syarikat.
    • Bonus limpahan tersebut kita boleh dapat sehingga level 20.
    • Anda boleh 5D (duduk diam-diam dapat duit) tapi jangan mengharapkan anda cepat akan menerima hasilnya. Anda kena bersabar. Tapi kalau anda nak kan hasil yang cepat, cuba usahakan menaja orang. Paling mudah pakej RM10.00. Kata lah anda menaja orang seramai 10 orang pakej RM10.00, bonus tajaan sahaja sudah RM50.00, dan bayangkan jika kesemuanya upgrade level ke pakej RM160.00, berapa anda akan dapat? 160 x 10 = RM1600.00, 50% dari  1600 = RM800.00

So  berbaloi ke tak? Cari seberapa ramai yang ada RM10.00. Dan begitu juga dengan downline anda membuat perkara yang sama.

Kenapa anda perlu join ?

  • *                  Modal yang sangat rendah
  • *      Sistem matematik yang dikawal oleh komputer dan tidak akan menipu.
  • *      Bonus akan masuk ON THE SPOT
  • *      Sangat mudah
  • *      Sangat berbaloi
  • *      Baru 3 bulan operasi dah cecah 170 ribu orang


Modal RM10 sahaja. Dia ada pakej RM10, RM50 dan RM100. Untuk dapat limpahan bonus matriks digalakkan join semua pakej dengan modal RM160.
Tetapi RM10 pun memadai pada peringkat awal ini. Ajak ramai-ramai join. Modal pejam mata pun boleh sertai.


Berdasarkan jadual diatas, walaupun anda join pakej paling rendah iaitu RM10, namun anda juga berpeluang dan berpotensi untuk meraih sehingga 1 juta dengan syarat dapat menaja 12 orang dalam masa 30 hari

Sekiranya anda gagal dan hanya mampu menaja mak dan ayah jer... so anda masih juga berpotensi untuk raih keuntungan sebanyak RM20,000 (cukup 10 level) . 

Dan jika anda gagal / pasif / bosan/ malas nak menaja langsung / memang takder kawan kat dunia ni...anda tetap berpotensi untuk meraih keuntungan sebanyak RM1,000 bila cukup 10 level di bawah anda kerana syarikat mengunakan system matriks. 

Potensi income mengikut pakej yang diambil. buat culculator sendiri. congak2. bahagi, tolak , campur, kali akhirnya still untung gakkk...hahahahahaha..modal kecik jer ...RM160 ..lebih murah dari harga petrol kereta anda sebulan.

Terpulang kepada anda untuk bertindak. Kami hanya ingin berkongsi peluang sahaja. Maafkan saya jika ayat saya tadi ada menyinggung sesiapa. Sesungguhnya saya manusia biasa yang melakukan kesilapan.
Jika anda tidak berminat menyertai kami, kami mengharapkan doa daripada kalian.
 Amin.. Terima kasih.

Kepada yang berminat, boleh isikan maklumat di bawah:

Username pilihan :

Alamat email:

Nama Penuh :

No. Kad Pengenalan:

Nombor Telefon:



Penaja Anda


SMS / WHATSAPP KEPADA SAYA : 012-7518195 (ruziatun)
Lawati web  : https://www.spshops.com/


No comments:

Post a Comment